رویدادها آرشیو خبر ها
عصبانیت شدید ساری ! بس کنید دیگر، من هوادار ناپولی نیستم

عصبانیت شدید ساری ! بس کنید دیگر، من هوادار ناپولی نیستم

انتقادات از عملکرد و سیستم مائوریتزیو ساری ادامه دارد و این گروه از منتقدین به همراه برخی از هواداران بیانکونری در کنار نقد از عملکرد این مربی در استانه مصاف یووه و ناپولی تصمیم گرفته اند نسبت به گذشته ساری همراه ناپولی و زمانی که او علیه یووه بود صحبت کنند.

 

این در حالی ست که ساری و تیمش در استانه یک فینال مهم قرار گرفته اند و مطمئنا تمرکز و دور بودن از حاشیه و حتی انتقادات می تواند برای گروه بیانکونری کارساز باشد اما نمی توان از گذشته ای که ساری همراه ناپولی داشته در استانه مصاف تیم سابق و کنونی اش به راحتی گذشت.

 

این گروه با اشاره به برخی اظهارات ساری در گذشته می گوید که او هرگز رابطه اش را با ناپولی و شاگردانش قطع نکرده و برای او حتی پیروزی ناپولی چندان ناخوشایند نخواهد بود. اما ساری از این اظهارات سخت عصبانی ست و در پاسخ به این گروه تاکید کرد:

 

کافی ست، حالا همه چیز تغییر کرده، احساساتی در کار نیست، ناپولی و گذشته بسته شده و حالا فقط یوونتوس هست و من می خواهم همراه یووه پیروز شوم و تنها به یووه فکر می کنم. چهارشنبه می توانیم بخشی از اهداف مان را به دست بیاوریم و کنار بگذاریم، این بار هیچ نوستالوژی و هیچ ارتباطی نخواهد بود، من مربی یووه هستیم و می دانم که باید نخستین جام را به دست بیاوریم.

 

اما این اظهارات نمی تواند برای گروه مخالف ساری در یووه متقاعد کننده باشد و آنها با طرح برخی از سخنان ساری علیه یووه همچنان تاکید دارند که چهارشنبه شب در صورتی که ناپولی برنده بازی شود او ناراحت نخواهد شد و البته ساری به خوبی میدانند که بخشی از آینده اش در یووه نه تنها به کسب جام های ممکن بلکه به رفتار و نحوه عملکردش در دیدار برابر ناپولی مرتبط است زیرا رفتار او در این دیدار زیرذره بین خواهد بود و کوچکترین اشتباهی قابل بخشش نخواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: